Hollósi Jázmin

Képviselt jótékonysági terület

Állatmenhelyek

Képviselt kampányok

Gondolatok a jótékonyságról

Vajon mennyire érdekli a jótékonykodás a mai fiatalokat? A Sharity nagykövete, Hollósi Jázmin szerint nagyon is. A 20 éves influenszer, TikTok-videói révén vált ismertté, első posztját öt évvel ezelőtt, vagyis 15 évesen tette fel a közösségi médiába. Gyorsan és fiatalon vált népszerűvé, hosszú időn keresztül ő volt a legtöbb követőt felmutató „kreatív tartalom alkotó”, több mint hétszázezres táborával a mai napig dobogós a hazai mezőnyben. A neki címzett kommenteknek köszönhetően egyre jobban ismeri saját generációjának gondolatait, s ebben bizony a hosszútávú tervezés is szerepel. „Nagyon nagy felelősség számomra, hogy ilyen sokat követnek, túlnyomó többségben fiatalok, akiknek jó példát kell mutatnom – jelenti ki korát meghazudtoló bölcsességgel Hollósi Jázmin, aki a Sharity applikációt is bemutatta már „rajongóinak”. – Valószínűleg otthonról hoztam ezt az indíttatást, hiszen mindig is a kedvesség és a segítségnyújtás fontosságát hallottam a szüleimtől. Úgy gondolom, hogy a közösségi médián keresztül úgy tudjuk eljuttatni ezeket a fontos üzeneteket az emberekhez, az én esetemben a tizenkét-huszonnyolc év közötti korosztályhoz, hogy szinte észre sem veszik magát a kampányt. Kreatív videókat néznek, s ha ezek jók, akkor ők is kedvet kapnak a követéséhez, ebben az esetben a jótékonykodáshoz. Úgy látom, hogy az én nemzedékem is nyitott ezekre a kérdésekre, csak meg kell találni a hozzájuk vezető legjobb utat.”